Aykut Kocaman: ’’Olağanüstü mutluyuz’’

http://www.fenerbahce.org/pic_lib/2011-03-13_aykutkocaman446.jpg

Sportif Direktörümüz ve Teknik Sorumlumuz Aykut Kocaman, kalan son 8 hafta itibariyle, olağanüstü mutluluk içerisinde olduklarını söyledi.

Maçın ardından yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulunan Aykut Kocaman, ''Kalan son 8 hafta itibariyle, dürüst düşüncemi söylersem; olağanüstü mutluluk içerisindeyiz. Bunu kendi adıma söylüyorum. Soyunma odasında da büyük bir mutluluk tablosu vardı. Şampiyonluk için yola çıkan, bize yakın kadro kalitesinde olan takımlardan birisi, kendi stadındaki ilk derbi, müthiş atmosfer ve destek, bunların ötesinde Galatasaraylı oyuncuların olağanüstü gayreti, her şeyi beklediğimizden çok zorlaştırdı, demiyorum, çünkü aslında benim için sürpriz değildi ama kamuoyuna göre durum farklıydı. Oyun adına bir şey koyamadığımız ilk yarıdan sonra ikinci yarıdaki geri dönüş inanılmaz bir mutluluktu" dedi.

Gollerle ilgili soru üzerine Alex, ''Gollerle ilgili söyleyeceğim çok bir şey yok. Maçtan bazı şeyler çok akılda kalabiliyor. İlk yarıyla ilgili değerlendirme yapabilirim. Ancak golden önceki paslaşmaları bile takip edemedim, golde ortayı kim yaptı görmedim. Gökhan Gönül kendi söyledi ve 'İyi yaptığım şeyleri kaçırıyorsun hocam' dedi. Umarım bundan sonra kaçırmam, bazen dalıyoruz herhalde" diye konuştu.

Sonuçla ilgili olarak, ''Buradan mağlup olmadan ayrılmayı da düşünmedik değil, milyonlarca Fenerbahçeli de televizyonları başında aynı şeyi düşünmüştür. Ancak buradan istediğimiz sonuçla ayrılmak inanılmaz mutluluk verici. Bu galibiyet Milli takım arasında enerjimize enerji katacaktır'' diyen Aykut, ''Sakatlıkların da bu arada düzelmesini bekliyoruz. 1-2 gün bu sert maçın zihinsel ve fiziksel tedavisi ile ben ve futbolcularım uğraşacağız. Daha sonra da Bursaspor maçına hazırlanacağız. Ama bu maç yelkenlerimizi ciddi anlamda rüzgarla doldurdu" ifadelerini kullandı.

fenerbahce.org

0 yorum:

Yorum Gönder