Alex: “Üstlerime her zaman saygı duyuyorum”

Kasımpaşa maçında 2 gol birden atan Takım Kaptanımız Alex de Souza, ligin başından bu yana yaptıklarının Fenerbahçe’ye geldiği günden bu yana yaptıklarından farklı olmadığını, faydalı olmak için elinden geleni yaptığını, ’Üstlerim’ diye tanımladığı teknik direktör, yönetim ve Fenerbahçe camiasına her zaman saygı duyduğunu söyledi.


Kasımpaşa maçı sonrası açıklamalar yapan ve ilk olarak maçı değerlendiren Alex, "Bizim için önemli bir deplasman maçıydı. Bu önemli bir deplasmandı çünkü ilk 2 deplasman maçımızda galibiyet alamamıştık. Deplasman galibiyetlerimize başlamak ve ligdeki çıkışımız açısından önemliydi, bu nedenle de mutluyuz" diye konuştu.

Atılan golleri ayırt edemediğini söyleyen Alex, "Gollerin arasından güzelini seçemiyorum. Çünkü bugün önemli olan, bugünkü galibiyet ve skordu. İkisi için de çok mutluyum. Bugün tek önemli olan buydu" dedi.

Alex sezon başından bu yana hakkında yapılan spekülasyonlar hakkında ise, "Aslında benim şu an yaptığım, Fenerbahçe’yle kontratımın başından beri yaptığım şey dışında bir şey değil. Ne yapmam gerekiyorsa, elimden geleni yapıyorum. Her gün çalışıyorum, maçlarda elimden geleni yapıyorum, üstlerime her zaman saygı duyuyorum. Üstlerim de hocam, yönetim ve camiadır. Ben de bir Fenerbahçe futbolcusu olarak elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum. Bazı maçlarda 90 dakika sahadaydım, bazen sona doğru çıktım, bazı maçlarda yedek soyundum ama her zaman hocamıza ve camiamıza saygı duydum. Alex aynı şekilde devam ediyor, aynı şekilde çalışacak ve üstlerine saygı duyacak" diye konuştu.

Transfer haberleri komik

Alex, karşılaşmadan sonra düzenlenen toplantıda basın mensuplarının sorularını da yanıtladı. Bir gazetecinin "Alex, Fenerbahçe’den kopmaktan korkuyor mu?"sorusu karşısında Alex, "Korku; kesinlikle böyle bir duygu bende yok. Geldiğim andan itibaren bir Brezilyalı futbolcu olarak, bir Brezilya vatandaşı olarak farklı bir ülkede, Türkiye’de, Türkiye’nin en büyük kulüplerinden biri olan Fenerbahçe’de başarılı yıllar geçirdim. Başarılı yıllarımı da güzel hatıralarla süslemeyi başardım. Bu yüzden de içimde herhangi bir burukluk ya da korku yok. Şunu net bir şekilde söyleyebilirim ki ben artık sizden biri gibi hissediyorum kendimi. Türk gibi hissediyorum ve gerçekten sıkı bir Fenerbahçe taraftarıyım. Bugünlerde gazetelerde çıkan bir yazıyı okudum. Orada benim Galatasaray’a gidebileceğim, Beşiktaş’a gidebileceğim yönünde haberler vardı. Onlar benim gözümde gayet komik haberler. Şunu net bir şekilde söyleyebilirim ki ben artık bir Fenerbahçe taraftarıyım. Buradan gittiğim zaman da burada olduğum zaman da sonuna kadar kalbim Fenerbahçe taraftarı ve Fenerbahçe camiasıyla, Kadıköy ile birlikte olacak. O yüzden bu tür konuların konuşulmaması gerekiyor. Çünkü ben bir Fenerbahçeliyim" diye konuştu.

Yeni bir oluşum içerisindeyiz

Bir soru üzerine Alex, oyuncuların iniş ve çıkışlar yaşayabileceğini belirterek, "Bana göre bir oyuncunun bireysel kalitesi, aynı zamanda kolektif kaliteye göre, kendini daha ileriye ya da geriye çekebilir. Bir sürü üst düzey oyuncuyu birçok takımın değişik dönemlerinde incelediğimiz zaman, eğer oynadığı takım daha dengeli bir şekilde kendine gösteriyorsa, sahada oyuncunun kalitesi de zaten kendisini daha fazla gösterebilecektir. Ama eğer dengeler oturmamışsa bu oyuncunun verimi düşebilir. Bu yüzden ’Alex eski günlerine geri dönüyor mu?’ sorusu, benim pek anlayabildiğim bir soru değil. Çünkü bizim takımımız da yeni bir oluşum içerisinde. Hocamızın görüşlerini saha içerisinde daha iyi anladığımız takdirde benim kalitem ve dolayısıyla takımın kalitesi kendisini daha iyi çıkartacaktır" diye konuştu.

100. gole yaklaştık

Bu sezon ilk defa Kasımpaşa karşısında 90 dakikada sahada kalmasıyla ilgili bir soruyu ise Alex, "Sahaya 3 oyuncu girebiliyor. 3 oyuncunun girebilmesi için de 3 oyuncunun çıkması gerekiyor. Hocamız saha kenarında buna karar verebilecek yetkili kişidir. Oyuna ilk 11 başlarım, ilk 11 başladıktan sonra 90 dakikayı tamamlarım ya da oyundan çıkarım. Bu tamamen hocanın verebileceği karardır. Buna oyuncu olarak sonuna kadar saygı duyuyorum ve sadece görevimi yapıyorum" diye yanıtladı:
Kasımpaşa karısında attığı 2 golle ligdeki gol sayısını 98’e yükselten Alex, "100. gole de yaklaştık. Daha uzun bir sezon var önümüzde, belki de geçeriz" dedi.

Kaynak: fenerbahce.org


0 yorum:

Yorum Gönder