Yobo: “Takım oyuncusuyum”

Spor Toto Süper Ligi'nin 7. haftasında Gençlerbirliği'ni 3-0 yenen Fenerbahçemizde takımımızın yeni transferlerinden Joseph Yobo, yaptığı açıklamada, "Takım oyuncusuyum. Bu akşam takım halinde çok iyi işler ortaya koyduk. Arkadaşlarımı gösterdikleri performanstan dolayı tebrik ediyorum" dedi.


Yobo kendisi ile ilgili olarak şu ifadeleri kullandı:

"Şu anda yüzde 90'lık performansımla oynuyorum. Henüz yüzde 100 hazır değilim. Milli takımdan tüm gücüme kavuşmuş bir şekilde gelmeyi planlıyorum. Böylece Fenerbahçe'ye daha yararlı olmak istiyorum. Benim için önemli olan takımın gol yememesi. Bunun için de elimden geleni yapmaya çalışıyorum. Sahada takımımın gol yememsi için yaptığım bazı hareketler var. Bunları kendime güvendiğim için yapıyorum."

Yobo, Lugano ile ilgili sorulan bir soruya ise "Ben ve Lugano kendi ülkelerimizin milli takım kaptanlarıyız. Fenerbahçe de benden daha eski olduğu için Türkiye'nin oyun anlayış şeklini ve defans sistemini daha iyi biliyor. Ben de zaman geçtikçe ondan neler yapmam gerektiğini öğreniyorum. Beraber oynaya oynaya daha iyi maçlar çıkaracağız" yanıtını verdi.

Kaynak: Fenerbahce.org


0 yorum:

Yorum Gönder