Arabesk parçaların Rock versiyonları Albüm indir download full 2010

01. Dorian - Gel Gör Beni
02. Yaşar Kurt - Dostum (thm)
03. Sonuç - Aldırma Gönül (edip akbayram)
04. Pamela - Firtinalar (Ebru Gündes)
05. Calar Saat - Zalim (Sezen Aksu- levent yüksel)
06. Dejavu - Duydumki Unutmussun (Tsm)
07. Meyan - Ellerim Bombos (Fatih Erkoc)
08. Kirac - Yildizlarda Kayar
09. Newale - Illede Sen (Azer Bülbül)
10. Direc T - Sira Sira Selviler ( Tsm)
11. Meyan - Mavi Mavi (Ibrahim Tatlises)
12. Ali Altay - Merak Etme Sen (Ferdi Tayfur)
13. Newale - Aramam (Ibrahim Tatlises)
14. Gripin - Dalgalandım da duruldum
15. Umut Kuzey - Neden Saclarin Beyazlanmis (Adnan Senses)
16. Duman - Olmadi Yar (Müslüm Gürses - Asya)
17. Haluk Levent - Icimde Ölen Biri (Ahmet Kaya)
18. Rüzgar - Demir Attim (Ebru Gündes)
19. 6.Cadde- emre aydın- Sabuha (Ibrahim Tatlises)
20. Haluk Levent - Kaderimin Oyunu (Orhan Gencebay)
21. Haluk Levent - Acilara Tutunmak (Ahmet Kaya)
22. Öztürk - Yalnizim Dostlarim (Ibrahim Tatlises)
23. Dejavu - Sevemedim Karagözlüm (Tsm)
24. Haramiler - Leylimley (Ibrahim Tatlises)
25. Feridun Düzagac - Beni Vur (Ahmet Kaya)
26. Ogün Sanlisoy - Bende Özledim (Ferdi Tayfur)
27. Metropolis - Hatasiz Kul Olmaz (Orhan Gencebay)
28. Umut Kuzey - Rockn Telli (Ciftetelli)
29. Pamela - Ararim Sorarim Seni Her Yerde (Tsm)
30. Sarp - Nikah Masasi (Ümit Besen)
31. Emre Aydin - Senede Bir Gün (Ziya Taskent)
32. Ali Altay - Giderim (Ahmet Kaya)


İNDİR

0 yorum:

Yorum Gönder