McLaren Kore'ye önemli güncellemeler ile gidiyor

McLaren takımı son güncellemelerden istenilen verimin alınabilmesi için Cuma günü Kore'de serbest antremanlarda 'iyi ve temiz bir seans'a ihtiyaçlarının olduğunu belirtti.

Takım şampiyonluk yarışında Red Bull ve Ferrari'yi yakalayabilmek için yoğun bir gelişim programı uyguladı fakat Japonya'da Cuma günü Lewis Hamilton'ın serbest antremanlarda kaza yapması ve Cumartesi günü yoğun yağışın etkili olmasıyla önemli pist üzeri zamanları kaybetti ve her şeyi istedikleri gibi çalıştırmayı başaramadılar.

McLaren'in baş yarış mühendisi Phil Prew Yeongam'a daha fazla yeni parçalar getireceklerini ve yeni arka kanatla birlikte Japonya'da kullanılamayan parçalar konusunda kendilerine güvendiklerini söyledi.

"Cuma günü kesinlikle yeni kanatla piste çıkacağız, burada arka kanadı tekrar deneyeceğiz. Ayrıca modifiye edilmiş ön kanat da mevcut bu nedenle araç üzerinde iki büyük güncelleme göze çarpacak. Buna ek olarak performansımızı artırmayı amaçlayan bazı ufak mekanik güncellemelerimiz de olacak."

"Cuma günü kesinlikle yeni arka kanatla çalışacağız ve Suzuka'da kısa süren incelememize devam edeceğiz. Anlayışımız gelişti ve burada çalıştırabileceğimiz konusunda iyimseriz."

Prew Suzuka'nın McLaren'in beklediği ölçüde yeni paketin çalışmasına izin vermediğini kabul etti.

"Suzuka'da yarış için güçlü bir çözüm oluşturacak güveni sağlayacak vaktimiz olmadı. Burada temiz bir Cuma günü bize önemli pist üstü zamanı kazandıracak ve güvenimizi geri getirecek programı gerçekleştirebileceğimiz konusunda iyimseriz."

"Açıkçası güvenle yarışabileceğimizi ve düşündüğümüz performansı ortaya koyacağımızı istiyor ve umuyoruz."

Prew ayrıca yeni Kore pistinin çeşitlilik içeren karakteristiğinin şampiyonluk mücadelesi veren üç takım için galibiyet şansı sunduğunu söyledi.

"Açıkçası sert bir frenajla bazı uzun düzlükler mevcut, Kanada'ya benzemiyor, aracımıza uygun olacağını düşünüyorum. İkinci sektör biraz Türkiye'yi andırıyor ki iyi bir performans sergilemiştik. Son sektör Macaristan'a benziyor ve tipik şekilde çok fazla yüksek downforce gerektiriyor."

"Pistin daha çok hangi araç için avantajlı olduğunu sorarsanız bence tarafsız bir pist ve zirvedeki takımlardan her biri burada favori gösterilebilir. Pistin son bölümünde karşılaşacağımız akıcı ve uzun virajlarda Red Bull'un güçlü yanlarına karşı durumu dengelememiz uzun düzlüklerde ve yüksek hızlı sektörlerde yeteri kadar avantaj sağlayıp sağlayamamıza bağlı."

"Zirvedeki takımların her noktada güçlü olacağını sanmıyorum."


0 yorum:

Yorum Gönder